Photobucket
-Bayard, missä mennään? Vega kysyi.
-Olen saanut tehtyä vasta-ainetta jo niin pitkälee, että siitä puuttuu enää yksi ainesosa, Bayard vastasi ja hivuttautui ylös tuolista.
-Mikähän se ainesosa on?
-Aquarolyme, Bayard sanoi.

Photobucket
-Se on vettä johon on lisätty roly-jauhetta ja sinun vertasi. Bayard jatkoi, kun näki Vegan kysyvän ilmeen.
-Minun vertani! Vega huusi.
-Sinun vertasi. Siis vain silloin, kun et ole kummajainen, Bayard vastasi hätääntyneelle Vegalle.

Photobucket
-Älä kutsu minua kummajaiseksi!
-Näätkö? Haboliitty alkaa jo vaikuttaa aivoihisi, Bayard kertoi.

Photobucket
-Minun pitää muuten lähteä ostamaan roly-jauhetta erikoiskaupasta. Älä mene minnekkään poissa ollessani. Selvä?
-Selvä on, Vega vastasi ja katsoi, kun Bayard lähti huoneesta.

Photobucket
-Et kai sinä kuuntele häntä? Pikkutyttö, joka oli ilmestynyt Vegan viereen sanoi.
-Me olemme sinun ainoat oikeat ystäväsi, sanoi toinen pikkutyttö, jonka oli ilmestynyt Vegan taakse.
-Olette oikeassa, hän ei määräile minua! Vega huusi vihoissaan.

Photobucket
-Kenelle sinä puhut? Bayard kysyi kummissaan.
-Mitä sinä täällä teet? Tai siis, en puhu kenellekkään. Minua vain raivostuttaa, kun olen yhä tällainen friikki! Vega karjui.

Photobucket
-Ei hätää. Pian olet oma itsesi taas, Bayard sanoi ja suuteli Vegaa hellästi. -Nähdään kohta. Vega hymyili ilosena, vaikka Bayard oli kerennyt jo lähteä.

Photobucket
-Miksi sinä hymyilet? Pikkutytöt kysyivät.
-Ehkä meidän ei pitäisi mennä pois täältä. Bayard rakastaa minua, Vega sanoi.
-Et sinä tarvitse häntä!

Photobucket
-Olkaa hiljaa! Bayard tulee pian takaisin, Vega sanoi ja meni sohvalle makaamaan. Lopulta hänen luomensa painuivat alas.

Photobucket
-Vega! Herätys!
-Mi-mitä?
-Kulta, kello on vasta kymmenen yöllä. Kerkeämme tehdä vaikka mitä ennen keskiyötä, Bayard vihjaili pieni virne kasvoillaan.

Photobucket
Vega hymyili ja pian he alkoivat suudella toisiaan intohimoisesti.

Photobucket
Vega avasi silmänsä, Bayard oli jo noussut. Keittiöstä kuului kolinaa ja ilmassa leijui kahvin tuoksu. Vega käveli virkeästi alakertaan.

Photobucket
Bayard oli kattanut aamiaisen ja istui pöydässä odottamassa Vegaa. -Huomenta kulta! Istu alas, ruoka on herkullista.

Photobucket
-Ruoka tosiaan on herkullista.... Mutta miksi sinä näytät noin hermostuneelta? Vega uteli huolestuneena.
-Tuota noin... Bayard aloitti.

Photobucket
Sitten hän otti tuolin alta sinisen samettirasian ja työnsi sen Vegalle. -Tuletko vaimokseni?


Tässä oli odotettu, tai vähemmän odotettu, 4 osa! Toivottavasti nautitte ja kommentointi on sallittua!